رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری آئین رونمایی از مجموعه " 40 جلدی ره‌نامه" در دانشگاه یاسوج + (تصاویر)

آئین رونمایی از مجموعه 40 جلدی"ره‌نامه" هم‌زمان با دانشگاه‌ های سراسر کشور در دانشگاه یاسوج  برگزار شد.

به گزارش روایط عمومی دانشگاه یاسوج،آئین رونمایی از مجموعه 40 جلدی"ره‌نامه"به‌عنوان تازه‌ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی، وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی)صبح امروز (سه‌شنبه 5 دی 1402) با حضور مسئولان استانی،  رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگا، در سالن جلسان حوزه ریاست دانشگاه یاسوج  برگزار شد.

بنابراین گزارش، مجموعه 40جلدی "ره‌نامه"، دریچه‌ای برای دانستن و اندیشیدن جوان مومن، دانا و انقلابی در مسیر تمدن نوین اسلامی است که از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب؛ مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمدی را با توجه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند. این مجموعه کتاب‌ها، عرصه گسترده‌ای از موضوعات در ساحت‌های اعتقادی، اجتماعی، سبک زندگی، مباحث تربیتی و اخلاقی، سیاسی و انقلابی را در بر می‌گیرند.

 هر یک از این کتب، مشتمل بر 10 فصل می‌باشد که فصل اول شامل آیات و روایات، فصل دوم حاوی بیانات حضرت امام(ره) و هشت فصل دیگر، بیانات رهبر فرزانه انقلاب است و برای طرح جلد این کتاب نیز از آثار هنری هنرمندان نگارگر انقلاب اسلامی استفاده شده است.