رفتن به محتوای اصلی
x

نشست هم اندیشی دبیران انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های سیاسی با  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی وزارت عتف

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در حاشیه سفر یک روزه وزیر علوم به نشست هم اندیشی دبیران انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های سیاسی با  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سالن جلسات دانشکده کشاورزی دانشگاه یاسوج برگزار شد.

در ابتدای این نشست پس از خیرمقدم حجت‌الاسلام اندرزیان معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج به حاضرین در این آئین نمایندگان کانون‌ های فرهنگی و تشکل‌های سیاسی به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

در ادامه دکتر شمسی پور مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی وزارت عتف گفت؛ با توجه به انتقاد به مشکلات دانشگاه و کشور حتما مدنظر داشته باشید روزی هم شما در جایگاه ما قرار میگیرید من تمام دغدغه ها را درک میکنم، درس بسیار مهم است و در این خصوص کم کاری نکنید.

وی با بیان اینکه نوع نگاه من  این است که در دانشگاه مهمان نیستیم و از یک خانواده هستیم گفت؛ ما بحث تشکل ها را جدی گرفتیم و در مدت این سه سال در دولت سیزدهم به دانشگاه های کشور بیست درصد بودجه تخصیص دادیم، تورم وارد دانشگاه شده بود، در برنامه هفتم وزیر علوم تحقیقات و فناوری قرار است که ۵ درصد بودجه فرهنگی را مصوب کند.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی وزارت علوم افزود : توجه به حوزه های انجمن های علمی بسیار زیاد است و قرار است مسئله فناوری با انجمن ها  وصل شود.

دکتر شمسی پور بیان کرد؛ تجهیزات فرسوده می‌شوند و ما نمی توانیم به راحتی تهیه کنیم و این موضوع  به تحریم ها بر می‌گردد. 

وی همچنین گفت؛ در دولت تلاش می‌شود کلاس ها و ساختمان ها  زود افتتاح شود، خوابگاه های متاهلی به خوبی ساخته شده بود  که در این‌ دولت ۳۰۰ خوابگاه متاهلی نیز اضافه شد.

 مدیرکل محترم حوزه ریاست و روابط عمومی وزارت علوم در ادامه با اشاره به روند خوب دانشگاه یاسوج به تمجید ا ز رئیس دانشگاه یاسوج پرداخت و گفت؛ رئیس این دانشگاه  از جمله مدیران توانمند وزارت علوم است و  از بین تقریبا ۱۰۰دانشگاه ما دکتر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج  از مدیران تراز بالای این وزارتخانه است.