رفتن به محتوای اصلی
x

پیام محکومیت رئیس دانشگاه یاسوج در محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی

رئیس دانشگاه یاسوج در پیامی ضمن محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، از مردم خصوصا جامعه دانشگاهی برای حضور پررنگ در اجتماع مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه یاسوج، در پیام  آمده است؛

بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏
پس از عملیات موفق طوفان الاقصی توسط مجاهدان فلسطینی، رژیم کودک کش صهیونیستی دیوانه وار و به تصور جبران شکست غیرقابل ترمیم خود، حملات کور، وحشیانه و شبانه روزی با اقسام سلاح های ممنوعه و نامتعارف از جمله بمب های فسفری، خانه های فلسطینیان را بر سر زنان و کودکان و سالخوردگان نوار غزه تخریب کرد و با قطع آب، برق و ممانعت از ورود دارو و مواد اولیّه، بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنها کنار زد. جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت های ضد بشری آغاز شد با حمله به بیمارستان و قتل عام کودکان و بزرگسالان و مردم عادی غیرنظامی جنایت ضد بشری دیگری را رقم زد که تنها از این جرثومه فساد و این غده سرطانی بر می آید. 
اینجانب ضمن محکومیت این جنایات ضد بشری از همه دولت های عربی و اسلامی، چهره های تأثیرگذار و همه آزادی خواهان جهان و سازمان های بین المللی و حقوق بشری می خواهم، ضمن محکومیت صریح و قاطع اقدامات ددمنشانه این رژیم، حمایت کامل و عاجل سیاسی، مادی و معنوی از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه به عمل آورند. 
از دانشگاهیان استان و بخصوص دانشگاه یاسوج، دانشجویان عزیز و همکاران گرامی دعوت می کنم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بار دیگر در راهپیمایی شرکت نمایند.
«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/13)
بى تردید کسانى که گفتند:  پروردگار ما الله است، سپس در میدان عمل بر این حقیقت، استقامت ورزیدند، نه بیمى بر آنان است و نه اندوهگین مى شوند. 
 

                                                                                                       بهادر کرمی 

                                                                                              رئیس دانشگاه یاسوج