رفتن به محتوای اصلی
x

پذیرش دانشجوی بورسیه صنعت در مقطع کارشناسی دانشگاه یاسوج در شرکت های آریونت، زیست گرده افشان دنا و فراوران طبیعت کیان در سال 1403

دانشگاه یاسوج در سال 1403 مطابق جدول ذیل دانشجوی بد ورود بورسیه صنعت و مشاغل (طرح شهید محمدعلی رجائی) از طریق کنکور سراسری پذیرش می نماید.

شرکت‌های  آریونت، زیست گرده افشان دنا و فراوران طبیعت کیان بر اساس شیوه نامه بورس صنعت و مشاغل اقدام به بورسیه دانشجویان خواهند نمود. 

(دریافت شیوه نامه بورسیه صنعت و مشاغل). 

اعطای بورس مشروط به موفقیت در مصاحبه حضوری خواهد بود. زمان و مکان مصاحبه پس از اعلام چند برابر ظرفیت اسامی از سوی سازمان سنجش، متعاقباً در همین وبگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

معرفی مختصری از شرکت‌ها:

 

1- شرکت گسترش کاربرد فناوری (آریونت): 

arionet-logo

شرکت گسترش کاربرد فناوری با برند تجاری آریونت با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه تولید تجهیزات مخابراتی با سازمان های دولتی و خصوصی بزرگ کشور از جمله شرکت برق و نفت و زیرساخت های کشور تجربه و سابقه همکاری را داراست.

این شرکت همچنین دارای خط تولید فعال است که امکان بازدید همه روزه برای همکاران و سازمان ها را دارد. آریونت با پاس کردن تمامی استانداردهای ملی و بین المللی ، آمادگی کامل در زمینه تامین تجهیزات پروژه های بزرگ کشور را داراست.

آریونت دارای سابقه صادرات به کشورهایی از جمله روسیه و ترکیه و افغانستان و امارات است. و با ارایه خدمات پس از فروش و ظرفیت و حجم تولید قابل توجه به نامی آشنا در حوزه تجهیزات مخابراتی تبدیل شده است.

این در حالی است که در صورتی که استفاده از خدمات پس از فروش محصولات خارجی به دلایل مختلف تحریمی و گمرکی امکان تامین ندارد و گاهی به دلیل رشد سریع تکنولوژی محصولات خارجی از چرخه تولید شرکت تولید کننده خارج گردیده است و خدمات دهی ندارد. این خلا ها و مشکلات با حضور اریونت در ایران تا حد خوبی برطرف شده است.

 

 داوطلبان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و مزایای بورسیه شغلی ابتدا به اطلاعیه مربوط به بورس تحصیلی در سایت‌ شرکت‌ مذکور مراجعه و یا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن زیر تماس حاصل نمایند: 09011930154

جهت ورود به سایت آریونت کلیک کنید


2- شرکت زیست گرده افشان دنا


 

ویدیوی معرفی شرکت زیست گرده افشان دنا در آپارات

از آغاز این راه سال‌های زیادی می‌گذرد. رویای پرورش زنبورهای مخملی (Bumblebees) در ایران، کشور عزیز ما، امروز به حقیقت پیوسته است. کلنی‌های که در جلوی دیدگان ما در حال رشدند، نوید آینده بسیار خوبی برای رونق شگفت‌انگیز در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی و کسب و کار در میدان بزرگ تولید کشاورزی به ویژه در گلخانهها و باغات ماست. سپاس پروردگار متعال را که توفیق و سعادت این کار را نصیب ما و گروه پرتلاش شرکت زیست گرده‌افشان دنا نمود. با وجود همه مشکلات که امری طبیعی در پیش روی هر کار تولیدی و اجرایی است، این طرح به پیش رفت و امروزه ما در جایی ایستاده‌ایم که تنها شرکت تولید کننده‌ی زنبورهای مخملی (Bumblebees) در ایران و خاورمیانه هستیم.

هم اکنون این شرکت مجری طرح ملی کلان فناوری با عنوان تولید زنبورهای مخملی (Bumblebees) گرده افشان خانه و باغات می‌باشد و تحت حمایت صندوق مالی زیست فناوری معاونت ریاست جمهوری است.

 داوطلبان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و مزایای بورسیه شغلی ابتدا به اطلاعیه بورس تحصیلی در سایت‌های شرکت‌های مذکور مراجعه و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن زیر تماس حاصل نمایند:

مراجعه به سایت شرکت زیست گرده افشان دنا

تماس با کارشناس شرکت زیست گرده افشان دنا:  ۰۹۹۶۱۰۳۶۹۰۴

 راه های ارتباطی شرکت زیست گرده افشان دنا
 

  • مدیرعامل این شرکت دکتر علیرضا منفرد عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج می باشد.  مشاهده رزومه

     


3- شرکت فراوران طبیعت کیان با برند تجاری پرتی لوکس

شرکت فراوران طبیعت کیان با برند تجاری پرتی لوکس (Pretty Luxe) است. این شرکت در زمینه تولید انواع شوینده ها، لوسیون، کرم و غیره فعالیت دارد.

معرفی شرکت فراوران طبیعت کیان در سایت خبری بویرنیوز:

https://boyernews.com/352292/%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C…

  • پروفسور مهراورنگ قائدی (از دانشمندان شیمی کشور) و عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج، رییس هیات مدیره این شرکت می باشد.

     

    تماس با شرکت  فراوران طبیعت کیان: ۰۹۱۷۷۴۱۱۸۸۴
     


جزئیات بیشتری از بورسیه شغلی در شیوه نامه اجرایی بورس صنعت و مشاغل در وب سایت اداره کل بورس وزرات علوم، تحقیقات و فناوری قابل مشاهده است.

(دریافت شیوه نامه بورسیه صنعت و مشاغل). 

بخشی از وظایف دانشجوی بورسیه به شرح ذیل است:

  • تا قبل از فسخ قرارداد بورس، هرگونه اشتغال بورسیه خارج از حوزه کاربرد اکیدا" ممنوع است.

  •  بورسیه موظف به حفظ شرایط تحصیلی خود بر اساس پویایی تحصیلی تعیین شده در قرارداد منعقده با حوزه کاربرد است.

  • همکاری موثر با حوزه کاربرد در چارچوب قرارداد منعقد شده و ارائه گزارش 6 ماهه از فعالیت های خود به حوزه کاربرد و دانشگاه

  • شرکت موثر در دوره های کارآموزی، مهارت افزایی و سایر دوره های آموزشی/ مهارتی/ تربیتی

  • حضور و انجام فعالیت در طی نیمسال تحصیلی و در طول تابستان در حوزه کاربرد با هماهنگی دانشگاه

  • انجام دوره تعهد خدمت در حوزه کاربرد پس از دانش آموختگی به میزان حداقل دو برابر مدت زمان بهره مندی از مزایای این طرح ( بورسیه موظف است بلافاصله پس از فارغ التحصیلی خود را به حوزه کاربرد معرفی نمایند)

  • تبصره: بورسیه مشمول خدمت نظام وظیفه موظف است دوره نظام وظیفه خود را مطابق با قوانین و مقررات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در صورت امکان در حوزه کاربرد سپری نماید و بلافاصله پس از اتمام دوره نظام وظیفه، خود را به حوزه کاربرد معرفی نماید.

  • انجام تعهدات مربوط به بورسیه که در قرارداد بورسیه با شرکت ها درج می شود.​​​​​​​

  • همچنین براساس نامه شماره 42/1/343470 مورخ 1403/03/23 مدیر کل محترم بورس و اعزام دانشجویان، موارد ذیل جهت اطلاع، مورد تاکید قرار می گیرد:

  • در صورتی که حوزه کاربرد از استخدام و ایفای تعهدات در قبال دانشجو بدون عذر موجه و قانونی (طبق شیوه نامه بورس صنعت و مشاغل) خودداری نماید، دانشجو می تواند در کد رشته- محل قبولی خود ادامه تحصیل دهد. لازم به ذکر است در این صورت بورس دانشجو لغو می گردد.     

  • در خصوص بند 13 ماده 5 شیوه نامه اجرایی بورس صنعت و مشاغل به شماره 314999/ 4 مورخ 23/12/1402، نکات آموزشی مورد نظر حوزه کاربرد (اعم از شرط معدل، وضعیت مشروطی و ....) طی قرارداد حوزه کاربرد با دانشجو مشخص می گردد. در صورت عدم احراز شرایط قرارداد توسط فرد بورسیه با نظر حوزه کاربرد و تأیید دانشگاه، بورس لغو می گردد و بورسیه دیگر امکان ادامه تحصیل در کد رشته -محل بورس را ندارد و وفق قوانین و مقرارت آموزشی در صورت موافقت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، فرد می تواند در کد رشته – محل قبولی بعدی خود ادامه تحصیل دهد. 

  •  در ابتدای تحصیل و در صورت انصراف بورسیه و عدم امضا قرارداد با حوزه کاربرد، وفق قوانین و مقررات آموزشی و قوانین سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، فرد می تواند در کد رشته – محل قبولی بعدی خود ادامه تحصیل دهد.   

  •  جذب و به کارگیری دانشجو توسط حوزه کاربرد منوط به احراز شرایط بوده و سازمان امور دانشجویان مسئولیتی در قبال استخدام و به کارگیری دانشجو توسط حوزه کاربرد ندارد.​​​​​​​

    (دریافت شیوه نامه بورسیه صنعت و مشاغل).