رفتن به محتوای اصلی
x

اطلاعیه شماره 7 در خصوص ثبت نام دانشجویان جدیدالورود مقطع تحصیلات تکمیلی( کارشناسی ارشد و دکتری) متقاضی خوابگاه

 

 

 ثبت نام خوابگاه ها بصورت اینترنتی می باشد و آن دسته از دانشجویان واجد شرایط که متقاضی خوابگاه هستند، می توانند همزمان با پذیرش غیرحضوری از تاریخ 13/06/1403 لغایت 19/06/1403 تقاضای خود را در سامانه گلستان به آدرس:  https//golestan.yu.ac.ir از مسیرهای زیر ثبت نمایند.

 

الف) خوابگاه:

  • مرحله اول:

    دانشجویی*خوابگاه*اطلاعات و درخواست ها:1- اطلاعات خوابگاهی دانشجو (تکمیل)

    دانشجویی*خوابگاه*اطلاعات و درخواست ها: 2- درخواست خوابگاه: در این مرحله نخست مقررات عمومی خوابگاه را مطالعه و سپس با انتخاب آیتم "اینجانب با مطالعه کامل و قبول کلیه شرایط فوق، خود را متعهد به رعایت آن می‌دانم"، نسبت به رعایت مقررات خوابگاه متعهد ‌شوید.

    سپس عبارت "اینجانب متقاضی خوابگاه جهت نیمسال اول تحصیلی 1404-1403 می‌‌باشم" را انتخاب کنید و بر روی کلید "اعمال تغییرات" در انتهای صفحه کلیک کنید.

    تذکر : در صورت نزدن کلید "اعمال تغییرات"، تغییرات انجام داده شده در فرم، ثبت نهایی نمی گردد و مفهوم آن این است که برای ترم جدید متقاضی خوابگاه نمی باشید.

  • مرحله دوم:

    دانشجویی*خوابگاه*اطلاعات جامع خوابگاه دانشجویی(مشاهده خوابگاه و اطلاعات)

    - مرحله سوم:

    1- دانشجویی*خوابگاه*ودیعه/هزینه رفاهی*پرداخت های الکترونیکی ودیعه

    2- دانشجویی*خوابگاه*انتساب اتاق،کالا و خدمات*مجوز و معرفی نامه*معرفی اسکان در خوابگاه(گزارش 2952)

     

    مراحل ثبت نام در سایت صندوق رفاه:

     

  1. پس از ورود به سامانه صندوق رفاه به آدرس: http://refah.swf.irسامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان را انتخاب و گزینه ثبت نام کاربر جدید را زده و بعد از ثبت وارد بخش ثبت نام شوید.

  2. روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک کرده و اطلاعات خواسته شده را ثبت کنید.

  3. بعد از تکمیل اطلاعات، ثبت مقطع را انجام داده و سپس از بخش خوابگاه، درخواست اقامت را بزنید.

  4. از قسمت درخواست اقامت جدید، نیمسال اول و دوم را انتخاب و ثبت نمایید.

مواردی که برای ثبت نام صحیح در صندوق رفاه ضروری است:

  • شماره تماس به نام دانشجو

  • شماره حساب تجارت به نام دانشجو

طبق دستورالعمل وزارت بهداشت تامین لوازم شخصی اعم از پتو، ملحفه، تشک و بالش برعهده دانشجو می باشد و مدیریت خوابگاه هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.

پیشنهاد می‌گردد دانشجویان گرامی وسایل ضروری اولیه پخت و پزهای احتمالی، وسایل نظافتی شخصی و نظایر آن را به همراه داشته باشند

 

تذکر: تخصیص اتاق همزمان با پذیرش حضوری انجام خواهد شد.

ب) سلف:

1- دانشجویان می بایست جهت دریافت کارت دانشجویی که همان کارت تغذیه می باشد از تاریخ شنبه 24/06/1403 به کارشناس آموزشی گروه مربوطه خود مراجعه نمایند.

2- جهت دریافت غذا همراه داشتن کارت دانشجویی الزامی است و لازم است حداکثر 24 ساعت قبل از زمان دریافت غذای مورد نظر، از طریق سامانه تغذیه دانشگاه یاسوج به آدرس self.yu.ac.ir  انجام پذیرد.

3- نام کاربری ورود به سامانه تغذیه شماره دانشجویی و رمز ورود کد ملی می باشد.

در ضمن اطلاعات مورد نیاز از قبیل راهنمایی، رزرو، افزایش شارژ و ... در سامانه تغذیه قسمت اطلاعیه ها بارگزاری شده است.

 4-در انتخاب سالن غذاخوری مد نظر خود دقت بفرمایید.

 

                                                      تلفنهای ضروری حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه یاسوج

                                                                            تلفن گویا : 0743100

                                                                           ساعت تماس 8 الی 15

واحد

داخلی

تلفن مستقیم

(با پیش شماره 074)

مسئول فعلی

مدیر امور دانشجویی

1503

31001503

آقای صبری منفرد

کارشناس امور خوابگاه خواهران

1531

31001531

-

کارشناس امور خوابگاه برادران

1530

31001530

آقای روئین

کارشناس کمیته انضباطی

1504

31001504

خانم خرمروز

کارشناس تغذیه

1511

31001511

خانم جمشیدی

کارشناس رفاه

1520

31001520

آقای توانبخش