رفتن به محتوای اصلی
x

نشست هم‌اندیشی هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج و اعضای هیئت علمی

 

نشست هم‌اندیشی هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج و اعضای هیئت علمی بمناسبت آغاز سال تحصیلی جدید(۱۴۰۴_۱۴۰۳) برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه یاسوج، نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت رئیسه و هیئت علمی دانشگاه یاسوج عصر امروز با حضور دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج، حجت‌الاسلام امیری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دیگر معاونان دانشگاه در سالن جلسات قلم‌چی دانشکده کشاورزی این دانشگاه برگزار شد.

دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه در ابتدای این نشست، ضمن خوشامدگویی به اعضای حاضر در جلسه، شهادت سیدالشهدای مقاومت، عالِم وارسته سیدحسن‌نصرالله  بدست رژیم جعلی صهیونیستی را تسلیت گفت و همچنین با قدردانی از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، حمایت قاطع خود از تصمیم شورای عالی امنیّت ملی و عملیات "وعده صادق ۲" را اعلام کرد .

 رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به  اقدامات متعددی که در طول تصدی این مسئولیت برای اعضای هیئت علمی و پیشرفت دانشگاه برداشته شد را بصورت مختصر بیان کرد و در ادامه نیز به اهداف و راهبردهای علمی وزرات علوم در دانشگاه پرداخت. 

بنابراین گزارش، درادامه این نشست صمیمی، اعضاي هيئت علمي به بيان نظرات و مسائل مورد نظر خود پرداختند و اعضاي هيأت رئيسه نيز به صورت مبسوط پاسخ‌هاي لازم را ارائه کردند.

 

در پایان این آئین نیز از اعضای هیئت علمی پژوهشگر و دارای مقام های برتر و جزء دو درصد دانشمندان جهان دانشگاه تجلیل شد.

.