نام و نام خانوادگی: علی زرنگاریان
سمت: معاون اداری و مالی
تحصیلات: دکتری شیمی معدنی
مرتبه علمی: دانشیار
ایمیل: zarnegaryana@yu.ac.ir
شماره تماس : 07431001200
سياست گذاري، برنامه ريزي، نظارت و راهبري لازم براي بهبود و توسعه و بکارگيري صحيح منابع انساني، مالي، اطلاعاتي و فيزيکي دانشگاه
نظارت كامل برحسن اجراي کليه امور اداري، مالي، عمراني، پشتيباني و خدماتي دانشگاه مطابق با مصوبات، مقررات وآئين نامه هاي مربوطه، بخشنامه و ...
نظارت بر انجام برآورد و تنظيم بودجه و برنامه هاي مالي و تقويم فعاليتها و برآورد نيروي انساني مورد نياز و نظارت بر ارائه گزارشهاي عملکرد امور اداري و مالي، رفاهي، تدارکاتي، خدماتي، پرسنلي و غيره
همکاري و اظهارنظر در تهيه و تنظيم بودجه ساليانه دانشگاه
ابلاغ کليه مصوبات، مقررات و آيين نامه هاي ابلاغي از سوي رئيس دانشگاه به واحدهاي ذي ربط و پيگيري و نظارت بر حسن اجراي آن
تدوين آيين نامه ها و دستور العمل ها و دستورجلسات مرتبط با وظايف معاونت جهت پيشنهاد به مراجع ذي صلاح براي تصويب
نظارت بر مصرف صحيح اعتبارات در قالب برنامهها و فعاليتهاي مصوب و قوانين و مقررات مربوط
ارائه گزارش هاي توجيهي لازم به رئيس دانشگاه در خصوص وظايف مربوط به واحدهاي تحت نظر
شرکت در شوراها، کميسيونها، جلسات و اظهارنظر در مورد مسائل مختلف اداري، استخدامي، مالي، معاملاتي و حقوقي در چارچوب مقررات و حفظ مصالح دانشگاه
همکاري با ساير معاونت ها جهت حسن اجراي برنامه هاي دانشگاه
ساماندهي، مديريت و تأمين منابع انساني کارآمد، شايسته، متخصص متناسب با ساختار دانشگاه و ملتزم به ارزش هاي انساني و اخلاق حرفه اي
توسعه و توانمندسازي منابع انساني و بهرهگيري مطلوب از توان و ظرفيت آنها در جهت تحقق اهداف عاليه دانشگاه
نظارت بر اجراي طرحهاي طبقهبندي مشاغل و اجرايي شدن آن ها
تدوين روشهاي اجرايي مناسب براي تأمين مايحتاج اداري بر اساس بودجه و اعتبار در اختيار و بهصرفه و صلاح دانشگاه بر اساس آئيننامه مالي و معاملاتيمعاون2
نظارت بر مصرف اعتبار تخصيصي به واحدهاي مختلف بر اساس بودجه تفضيلي مصوب هيأت امنا و ساير قوانين و مقررات مالي مورد عمل دانشگاه و ارائه گزارش جهت طرح در هيأت امنا ذي ربط
ساماندهي و برنامه ريزي مالي مبتني بر افزايش بهرهوري و درآمدزايي با اتکاء بر توان علمي و تخصصي دانشگاه
استقرار فرآيند شناسايي درآمدها و کنترل مناسب بر چرخه مالي به منظور تهيه گزارشات مديريتي مالي در جهت ايجاد انضباط مالي در بخش هاي مختلف دانشگاه
سعي در تخصيص مناسب اعتبار و نظارت بر مصرف بهينه آن در واحدهاي مختلف بر پايه اصول و ضوابط تعريف شده قانوني و مصوبات دانشگاه
سياستگذاري، پشتيباني و تأمين ملزومات، تجهيزات و امکانات سخت افزاري و نرم افزاري مورد نياز دانشگاه و به کارگيري، کنترل و نظارت بر سامانه خريد متمرکز
برون سپاري فعاليت هاي قابل واگذاري در دانشگاه و نظارت بر عقد قراردادها و حسن اجراي آن ها
اقدامات در زمينه امور رفاهي کارکنان و ايجاد فضاي علاقه و حفظ روحيه و امنيت شغلي و خانوادگي کارکنان
تهيه و اجراي طرحهاي رفاهي کارکنان با توجه به امکانات دانشگاه تأمين، اصلاح و نگهداري تاسيسات زيربنايي پرديس دانشگاه
انجام تعميرات اساسي به منظور احيا و نگهداري ساختمان ها و تأسيسات موجود
مديريت و بهينه سازي مصارف انرژي (آب، برق، گاز) در دانشگاه
ساماندهي، نظارت و بهبود وضعيت ترافيک و حمل و نقل پرديس دانشگاه
ايجاد، توسعه و نگهداري فضاي سبز دانشگاه و بهبود مسائل زيست محيطي
تعامل با سازمان هاي دولتي و خصوصي به منظور گسترش زمينه هاي همکاري