نام و نام خانودگی : دکتر مهدی فاضلی
سمت : مدیر امور اداری
تحصیلات : دکتری مهندسی عمران
مرتبه علمی : استادیار
ایمیل :
شماره تماس : 07431001210
شرح وظایف مدیر امور اداری دانشگاه
تعیین خطمشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیتهای اداری در سطح دانشگاه
اجرای سیاستها و خطمشیهای دانشگاه در زمینههای مربوط به امور اداری و استخدامی
تهیه و تنظیم آییننامهها، بخشنامهها و دستورالعملهای اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید
نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافهکاری و انتصابات، مأموریتها و انتقال کارکنان (هیأتعلمی و غیر هیأتعلمی)
مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و جمعآوری مستندات به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری
مطالعه و بررسی رستههای شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط با همکاری مدیریت بودجه و تشکیلات دانشگاه
برنامهریزی در جهت تأمین نیروی انسانی غیر هیأتعلمی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرحها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیأتعلمی و غیر هیأتعلمی
ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه
تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور
نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات مربوط به امور اداری تفویض شده به حوزه معاونت دانشجویی
برنامهریزی و نظارت بر روشهای مطلوب امور استخدامی دانشگاه
مشارکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف و اظهارنظر و ارائه پیشنهادات لازم
نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنماییهای لازم
همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پستهای سازمانی دانشگاه با مدیریت بودجه، تشکیلات دانشگاه
رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم
انجام امور دبیرخانه مرکزی
انجام امور آموزش کارکنان
همکاری در انجام امور ارزشیابی عملکرد کارکنان با مدیریت نظارت و ارزیابی دانشگاه
نظارت بر واحدهای عملکرد تحت سرپرستی حوزه مدیریت
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
شرح وظایف امور کارگزینی :
انجام مطالعات لازم جهت اجرای طرح طبقهبندی مشاغل، استخدام، روشها و ...
اجرای خط مشیهای تعیین شده توسط مقامات ذیصلاح و بررسی راهکارهای لازم جهت رسیدن به اهداف
بررسی فعالیتهای اداری واحدهای تابعه دانشگاه
تهیه آییننامهها و دستورالعملهای اجرایی بر اساس مصوبات
همکاری جهت تعیین شرح وظایف پست سازمانی و رشته شغلی
استخدام بر اساس بررسی وضعیت منابع انسانی و تأمین نیروی مورد نیاز دانشگاه
انجام امور اداری ارزیابی عملکرد اعضای غیر هیأتعلمی
انجام امور اداری مربوط به ارتقاء رتبه و ترفیع پایه
نظارت بر حضور و غیاب کارکنان و احتساب مرخصی اعضا
انجام امور مربوط به مأموریت، انتقال، انتصاب، تغییر سمت، احتساب مدرک تحصیلی و سنوات خدمت، بازنشستگی و ...
صدور احکام اعضای هیأتعلمی و غیر هیأتعلمی
بررسی کارشناسی درخواستها و مطالبات اداری اعضا و پاسخگویی به مراجع ذیربط
حفظ و نگهداری پرونده پرسنلی کارکنان
تهیه گزارش و آمارهای مورد نیاز
شرح وظایف دبیرخانه مرکزی دانشگاه :
دریافت و ارسال نامهها و مکاتبات اداری واحدهای دانشگاه به صورت دستی یا الکترونیکی
ثبت نامههای ارسالی و دریافتی از طریق سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه
ارسال و دریافت نامههای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاهها و موسسات تابعه از طریق سامانه erp
ثبت پیامهای ارسالی به صورت اطلاعیه از طریق اتوماسیون اداری (خبرنامه و اطلاعات)
پاسخگویی به ارباب رجوع در مورد پیگیری نامههای اداری
تایپ نامههای اداری حوزه معاونت اداری و مالی
بایگانی اسناد
اسکن پروندههای ارتقاء مرتبه اعضای هیاتعلمی جهت طرح در هیأت ممیزه دانشگاه
ارائه گزارشات
تفاهم نامه فی مابین وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری با بانک سامان |
قرارداد ارایه خدمات و فروش اجناس و لوازم انواع عینک های طبی و آفتابی |
قرارداد آژانس دانشگاه یاسوج |
1. مهارت های اداری و حرفهای کار با رایانه
2. اصول هفتگانه رایانه در سطوح مقدماتی و پیشرفته
3. دوره آموزشی سواد رسانه ای
4. مهارت های استفاده از تکنولوژی های جدید و دنیای مجازی
5. مهارتهای فناوری اطلاعات سازمانی
6. آموزش مهارت های سازمانی
7. آموزش فنون اداری و تشریفات سازمانی
8. اصول نامه نگاری و مدیریت نامه های اداری
9. اخلاق حرفه ای در نظام اداری
10. خلاقیت های فردی و گروهی در ارتباطات سازمانی
11. آموزش آراستگی و نظم دهی شغلی در محیط کار
12. آموزش شایستگی های سازمانی در انتخاب کارمند نمونه
13. اصول فن بیان و سخنوری در محیط کار
14. آشنایی با آیین نامه های دورکاری شغلی
15. آشنایی با قوانین دیوان عدالت اداری
16. آشنایی با قوانین خدمات کشوری
17. مدیریت جلسات اداری
18. مدیریت مذاکرات سازمانی
19. اصول مقابله با تنش در مواقع بحران در محیط کار
20. راهبردهای ارتقای سلامت جسمی روانی و معنوی کارکنان
21. اصول مهارت رفتارهای جرات مندانه و تفکر انتقادی در محیط کار
22. آموزش تکنیک های توانمندسازی زنان شاغل
23. آموزش مهارتهای تعادل بین کار و زندگی در زنان شاغل
24. مهارت های نشاط اجتماعی در زنان شاغل
25. مدیریت شاغل بودن فرزند پروری زنان شاغل
26. پاسخگویی و مسئولیتپذیری شغلی
27. اصول بهداشت و تغذیه ویژه کارمندان حوزه سلف سرویس دانشگاه
28. آشنایی با قوانین و آیین نامه های آموزشی در سطح کارشناسان و مدیران
29. آشنایی با قوانین و آیین نامه های پژوهشی در سطح کارشناسان و مدیران
30. کارگاه آموزشی مدیریت خوابگاه های دانشجویی
31. دوره آموزشی حراست در سطح نگهبان و انتظامات
32. دوره آموزشی حراست در سطح کارشناسان
33. آموزش سامانه گلستان ویژه حوزه آموزش
34. آموزش سامانه گلستان ویژه حوزه دانشجویی
35. آموزش سامانه گلستان ویژه حوزه پژوهشی
36. آموزش اتوماسیون اداری در سطح کارشناسان و مدیران
37. دوره های آموزشی کامپیوتر
38. دوره آموزشی اکسل مقدماتی و پیشرفته
39. دوره آموزشی ورد مقدماتی و پیشرفته
40. دوره آموزشی اس پی اس اس مقدماتی و پیشرفته
41. دوره آموزشی گلستان سامانه آموزشی گلستان
42. دوره آموزشی اتوماسیون اداری
43. دوره آموزشی بهره وری نیروی انسانی
44. دوره آموزشی آیین نامه های اداری هیات امنا
45. مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
46. آشنایی با قوانین دیوان محاسبات و محاسبات عمومی کشور
47. آشنایی با قوانین برگزاری مناقصات سازمانی
48. دوره مشاوره سیل مطالعه و کتابخوانی
49. دوره آشنایی با سیره شهدا و معرفی ۱۰ شهید شاخص
50. دوره آموزشی کمک های اولیه بر پایه سازمان هلال احمر
51. آشنایی با سیره و اندیشه امام خمینی
52. آشنایی با قانون کار و تامین اجتماعی
53. آموزش گرامر و مکالمه زبان انگلیسی
54. آموزش کمکهای اولیه و فوریتهای پزشکی در سوانح
55. آموزش آیین نگارش و مکاتبات اداری
56. آشنایی مقدماتی با حسابرسی کامپیوتری
57. دوره آموزش اصول و مبانی کارآفرینی
58. دوره آموزش کارکنان دایره امتحانات
59. دوره الگوهای آموزش و بهسازی منابع انسانی در سازمانها
60. مبانی تکریم ارباب رجوع