رفتن به محتوای اصلی
x

ارسال مدارک تحصیلی دانش آموختگان

 

 

 

                                      مطابق درخواست دانشجو و وضعیت آموزشی، مدارک فارغ التحصیلی طی مراحل زیر صادر و ارسال می‌گردد. 

                 مرحله اول: درخواست صدور و ارسال مدارک فقط به صورت الکترونیکی توسط متقاضی انجام و مدارک مورد نیاز بارگذاری گردد.                                                             مرحله دوم : بعد از بررسی و رفع نواقص و تأیید نهایی مدارک الکترونیکی  توسط کارشناسان آموزشی دانشگاه، نتیجه به صورت پیام در سامانه گلستان و پیامک به تلفن همراه متقاضی اعلام می گردد.      

              مرحله سوم : هزینه های مورد نظر طبق مصوبات هیأت امنای دانشگاه توسط متقاضی  فقط از طریق درگاه پرداخت موجود در سامانه گلستان پرداخت می گردد.  

                         مرحله چهارم:  بعد از پرداخت هزینه ها، مدارک اعلام شده توسط متقاضی به آدرس پستی دانشگاه یاسوج  ارسال ‌گردد.

              مرحله پنجم :مدارک فارغ التحصیلی صادرشده به آدرس پستی ثبت شده توسط دانش‌آموخته ارسال می گردد.